Antwoord op al jouw vragen
Hieronder staan de meest gestelde vragen. We hebben ze voor je gecategoriseerd per onderwerp. Zoek je naar een specifieke vraag? Klik dan op een van de onderwerpen om daar direct naartoe te navigeren.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!
Zoeken binnen de FAQ
FAQ per onderwerp
Algemeen
Gebruikers & Cliënten
Modules
Demoversie
Tarieven
Privacy & AVG
Inloggen
Mobiele App
Algemeen
Wat is de Thuiszorgplanner?
De Thuiszorgplanner is een complete software oplossing voor de thuiszorg. Met de Thuiszorgplanner kan je onder andere plannen, cliëntdossiers beheren, rapporteren en declareren. Daarnaast beschikt de Thuiszorgplanner ook over uitgebreide management informatie. Meer weten over de mogelijkheden van de thuiszorgplanner? Lees meer
Hoe snel kan ik aan de slag met de Thuiszorgplanner?
Zodra wij een demo aanvraag of licentie overeenkomst hebben ontvangen, ontvang je jouw inloggegevens binnen 1 á 2 werkdagen. Zo kan je snel aan de slag.
Is de Thuiszorgplanner geschikt voor alle zorgdomeinen?
De Thuiszorgplanner is gericht ontwikkeld voor instellingen die thuiszorg leveren in de WMO, WLZ, wijkverpleging, jeugdzorg en dagbesteding. Twijfel je of de thuiszorgplanner geschikt is voor jouw organisatie? Neem gerust even contact op. Wij geven graag advies op maat.
Kan ik de Thuiszorgplanner gebruiken op mijn mobiele telefoon of tablet?
Ja, de Thuiszorgplanner beschikt ook over een mobiele app. Via de app kunnen zorgverleners de planning inzien, cliënten dossiers bekijken en direct op locatie rapporteren. Wel zo makkelijk en efficiënt.
Wat is het verschil tussen de “mini” Thuiszorgplanner en de “volledige” Thuiszorgplanner?
De “mini” Thuiszorgplanner is gericht op het inplannen van één zelfstandige zorgverlener (ZZP’er). Verder is de “mini” Thuiszorgplanner net zo compleet als de volledige Thuiszorgplanner.
Wat is de contractduur van de Thuiszorgplanner?
Een licentieovereenkomst van de Thuiszorgplanner kan aangegaan worden voor zowel 12- als 24 maanden. De “mini” Thuiszorgplanner heeft een standaard contractduur van 3 maanden.
Wat is het opzegtermijn van de Thuiszorgplanner?
Het opzegtermijn van de Thuiszorgplanner en modules zijn 3 maanden voor het einde van de licentieovereenkomst. Het opzeg termijn van de “mini” Thuiszorgplanner is echter 1 maand voor het einde van de licentieovereenkomst.
Hoe kan ik de thuiszorgplanner opzeggen?
Natuurlijk hebben wij de intentie een lange en fijne samenwerking aan te gaan. Toch de Thuiszorgplanner opzeggen? Dit kan schriftelijk via de mail: verkoop@thuiszorgplanner.nl
Gebruikers & Cliënten
Staat een gebruiker op naam?
Nee, een gebruiker staat niet op naam. Gaat iemand uit dienst of niet langer de planning of administratie doen? Dan kan je het account gewoon verwijderen en een nieuw account aanmaken voor de nieuwe werknemer.
Zijn er verschillende autorisatieniveaus mogelijk?
Ja, in de Thuiszorgplanner zijn verschillende autorisatieniveaus mogelijk. Zo is het mogelijk om voor iedere gebruiker en zorgverlener in te stellen welke gegevens wel en niet zichtbaar en toegankelijk zijn.
Hoeveel zorgverleners kan ik kosteloos toevoegen aan de Thuiszorgplanner?
Er zit geen maximum aan het aantal zorgverleners die je kosteloos toe kan voegen aan de Thuiszorgplanner.
Hoeveel gebruikers en cliënten zitten er standaard in de Thuiszorgplanner?
De Thuiszorgplanner beschikt standaard over 1 gebruiker en 50 cliënten(dossiers). Uiteraard is het mogelijk om het aantal gebruikers en cliënten naar wens uit te breiden.
Worden zorgverleners ook gezien als gebruikers?
Nee, de zorgverleners worden in de Thuiszorgplanner niet gezien als gebruikers. Gebruikers accounts zijn de accounts voor mensen die werken op kantoor en verantwoordelijk zijn voor de administratie, planning etc. De accounts voor zorgverleners kunnen onbeperkt worden toegevoegd.
Kan ik later extra gebruikers of cliënten toevoegen?
Ja, het later toevoegen van gebruikers of cliënten is geen probleem.
Kan ik een extra gebruiker toevoegen aan mijn “mini” Thuiszorgplanner?
Is er iemand die jou als ZZP’er helpt met de administratie? In dit geval is het mogelijk één extra gebruiker toe te voegen aan jouw “mini” Thuiszorgplanner.
Kunnen cliënten ook inloggen in de Thuiszorgplanner?
Ja, het is mogelijk om een cliënten login te verstrekken aan jouw cliënten. Op deze manier krijgen cliënten de mogelijkheid hun gegevens en zorgdossier te bekijken. Daarnaast is het optioneel mogelijk de memo’s weer te geven.
Is het mogelijk cliënten uit te wisselen met een andere thuiszorg organisatie?
Ja, zodra beide partijen gebruik maken van de Thuiszorgplanner is het mogelijk om cliënten dossiers uit te wisselen.
Modules
Hoe weet ik welke module ik nodig heb?
Welke module je nodig hebt is volledig afhankelijk van jouw organisatie en het zorggebied waarin je werkt. Weten welke modules het beste bij jou passen? Bekijk de module checker.
Wat zijn modules?
Modules zijn uitbreidingen van de Thuiszorgplanner. Hiermee kan je jouw Thuiszorgplanner nog meer op maat maken. Benieuwd naar welke modules er zijn? Lees meer
Waarom zitten niet alle modules standaard in de Thuiszorgplanner?
Aangezien iedere thuiszorginstelling anders is, vinden wij het belangrijk dat de Thuiszorgplanner op maat is. Niet iedereen heeft (dezelfde) modules nodig. Daarom kan iedereen modules naar wens toevoegen. Wel zo efficiënt en overzichtelijk.
Wat zijn de kosten van de modules?
De prijzen van de modules zijn makkelijk te berekenen via onze kostencalculator
Kan ik modules later toevoegen aan mijn Thuiszorgplanner?
Ja, het later toevoegen van modules is gaan probleem. Op deze manier kan je jouw Thuiszorgplanner met jouw organisatie mee laten groeien.
Demoversie
Hoe zit het met de privacy van de gegevens die invul in de demo?
Bij Coolweb Zorgsoftware hebben wij verschillende maatregelen genomen om gevoelige persoons- en patiënt gegevens te beschermen. Hierbij gaat het om zowel technische als operationele bescherming refererend aan zowel de AVG norm als de NEN7510.
Kan ik mijn ingevoerde data behouden na de demo periode?
Ja, indien gewenst is het mogelijk het demo account om te zetten in een officieel account, waardoor de ingevoerde data behouden blijft.
Kan ik mijn cliënten en zorgverleners toevoegen aan de demo?
Ja, het is mogelijk eigen cliënten en zorgverleners toe te voegen aan de demo. Hierdoor kan er werkelijk gewerkt met de Thuiszorgplanner tijdens de demo periode. Indien gewenst is het na de demo periode mogelijk de demo versie om te zetten in een volledige versie, waardoor alle gegevens van de demo periode behouden blijven.
Ik heb geen inloggegevens ontvangen, wat moet ik doen?
Binnen twee werkdagen na je aanvraag zou je jouw inloggegevens moeten ontvangen.
Het zou kunnen dat je inloggegeven terecht zijn gekomen in de spam/ongewenste box van je mail. Is dit niet het geval, neem dan even contact met ons op.
Wanneer ontvang ik mijn inloggegevens?
Na het invullen van het formulier ontvang je binnen twee werkdagen jouw inloggegevens per mail. Let op: houdt je spam/ongewenste box in de gaten. Het zou kunnen dat deze mail hierin terecht komt.
Waarom moet ik specifiek een 06-nummer invullen bij mijn demo aanvraag?
Voor het inloggen in de Thuiszorgplanner is twee factor authenticatie nodig. Hiervoor is het nodig om een sms te kunnen ontvangen en de Google Authenticator te gebruiken.
Is een demo aanvragen van de Thuiszorgplanner vrijblijvend?
Ja zeker, probeer de thuiszorgplanner rustig 30 dagen uit. Je zit nergens aan vast.
Is er ook een demo versie van de “mini” Thuiszorgplanner?
Ja, ook voor ZZP’ers is er een demo van de “mini” thuiszorgplanner beschikbaar. Zodra je in het aanvraag formulier van de demo aangeeft dat je ZZP’er bent zullen wij deze voor je activeren.
Kan ik met de Demo versie de volledige Thuiszorgplanner proberen?
Ja, de demoversie van de Thuiszorgplanner is even compleet als de volledige thuiszorgplanner.
Zitten er kosten verbonden aan de demo?
Nee, er zitten geen kosten verbonden aan de demo. Je kunt de Thuiszorgplanner volledig gratis en vrijblijvend uitproberen.
Hoelang kan ik de demo van de Thuiszorgplanner gebruiken?
De demo van de thuiszorgplanner is 30 dagen.
Wat is een demo?
De demo van de Thuiszorgplanner is een gratis proefversie die je 30 dagen vrijblijvend kan gebruiken.
In de proefversie zijn een aantal fictieve cliënten en zorgverleners toegevoegd. Hierdoor krijg je een goed beeld van alle functionaliteiten van de Thuiszorgplanner en kan je alles rustig uitproberen. Daarnaast is het ook mogelijk in de demoversie al eigen cliënten en zorgverleners toe te voegen, waardoor er direct mee gewerkt kan worden.
Tarieven
Betaal ik per maand of per jaar?
De kosten voor de thuiszorgplanner bestaat uit drie soorten kosten. Jaarlijkse licentie kosten, maandelijkse abonnementskosten en de eenmalige opzet kosten.
Worden de kosten automatisch afgeschreven?
Ja, de kosten van de Thuiszorgplanner worden aan het einde van iedere maand automatisch afgeschreven.
Zitten er extra kosten aan het later toevoegen van gebruikers, cliënten of modules?
Aan het toevoegen van extra gebruikers, cliënten of modules zitten kosten verbonden. Echter heeft het direct of later toevoegen geen invloed op de hoogte van deze kosten.
Zijn de tarieven van de Thuiszorgplanner incl. of excl. BTW.?
De tarieven van de Thuiszorgplanner zijn excl. BTW.
Kan ik de Thuiszorgplanner eerst gratis uitproberen?
Ja, het is mogelijk om de Thuiszorgplanner 30 dagen gratis uit te proberen. Vraag hier de gratis demo aan.
Wat zijn de tarieven van de Thuiszorgplanner?
Het tarief van de Thuiszorgplanner is volledig afhankelijk van jouw specifieke wensen. Benieuwd naar wat jouw persoonlijke tarief van de Thuiszorgplanner is? Bereken het makkelijk via onze kostencalculator.
Privacy & AVG
Wat is Nen7510?
De Nen7510 is de Nederlandse norm die maatregelen beschrijft over het op een veilige en adequate wijze omgaan met patiëntgegevens.
Zijn mijn gegevens veilig in de Thuiszorgplanner?
Bij Coolweb Zorgsoftware B.V. hebben wij verschillende maatregelen genomen om gevoelige persoons- en patiënt gegevens te beschermen. Hierbij gaat het om zowel technische als operationele bescherming refererend aan zowel de AVG norm als de NEN7510.
Inloggen
Waarom kan ik beter de Google Authenticator gebruiker ipv. de sms functie?
De Google Authenticator is makkelijk en kosteloos te gebruiken als tweede factor. Aan de sms functie zitten kosten verbonden. Aangezien bij iedere inlog een verificatiecode nodig is, kunnen deze kosten onnodig hoog oplopen.
Wat is de Google Authenticator?
De Google Authenticator is een verificatiecode generator. Hiermee is het mogelijk veilig en kosteloos gebruik te maken van twee factor authenticatie. De verificatiecode is in dit geval de tweede factor.
Waarom is twee factor authenticatie nodig bij het inloggen?
Aangezien er in de zorg gewerkt wordt met zeer privacy gevoelige gegevens, is het van belang dat deze gegevens goed beveiligd worden. Door middel van twee factor authenticatie kunnen inlog gegevens niet zomaar bewust dan wel onbewust worden gedeeld met derde partijen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Geen probleem, bij het inloggen is het ook mogelijk “Wachtwoord vergeten” te kiezen. Door hier op te klikken ontvang je een e-mail om je wachtwoord aan te passen.
Kan ik zelf een wachtwoord kiezen?
Ja, zodra je voor de eerste keer inlogt wordt er gevraagd een nieuw wachtwoord te kiezen.
Kan ik mijn gebruikersnaam aanpassen?
Ja, tijdens de eerste keer inloggen kan het gedeelte vóór het @-teken worden gewijzigd.
Hoe werkt het inloggen?
Hulp bij de eerste keer inloggen? Bekijk de handleiding hier.
Hoe ontvang ik mijn inloggegevens?
Binnen 1 á 2 werkdagen na het versturen van jouw demo aanvraag of getekende licentieovereenkomst ontvang je jouw inloggegevens via de mail. Let op: check ook je spam/ongewenste box, het komt helaas nog wel eens voor dat deze mail hierin terecht komt.
Mobiele App
Wat kun je met de mobiele app?
De mobiele app is speciaal ontwikkeld voor de zorgverleners. Via de app is het mogelijk eigen gegevens in te zien, de planning bekijken, cliënten dossiers inzien en direct op locatie rapporteren.
Is elke mobiele telefoon geschikt voor de app?
Alle smartphones met IOS 8 of hoger of minimaal Android 7 zijn geschikt voor de Thuiszorgplanner app.
Kan een zorgverlener de planning inzien via de app?
Ja, het is mogelijk voor een zorgverlener om de planning te bekijken via de app.
De toekomst in met jouw zorginstelling?
Vraag dan nu onze gratis demo aan en ontdek of de Thuiszorgplanner voldoet aan jouw idealen.